یونایونا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

قصه های یونا کوچولو

اولین 12 به در! (1392)

1392/1/12 16:07
760 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین ۱۳ بدری که من همراه خانواده ۳ نفری مون به در کردم با ۲ تفاوت بزرگ. اول اینکه پارسال ما ایران بودیم با مامان اعظم و خاله الی و عمه و....رفتیم ۱۳بدر. همه میخواستن منو بغل کنن و مواظبم بودن که سرما نخورم اما امسال فقط منو مامان آزاده و بابا فرزاد تنها بودیم.دوم این که امسال ما به جای ۱۳بدر ۱۲ بدر داشتیم.آخه تعطیلات استرالیا تو این روز بود. ما هم رفتیم یه سفر ۱روزه .تو این ۱۲بدر دیگه من خودم راه میرفتم و کسی‌ نمی‌خواست منو بغل کنه تازشم اینجا هوا اینقدر گرم ک من یه مایو پوشیدمو راحت واسه خودم بازی کردم.اما چقدر جای شما‌ها خالی‌ بود.

 به همراه مامان و بابا جون رفتیم یه ساحل بسیار زیبا در شهر زیبا و ساحلی Gold Coast.اولش من کلی‌ از شنهای نرم ساحل ترسیده بودم .مامان میگه همش از من می خواستی‌ ک شنها رو از دست پاهات تمیزشون کنم .وقتی‌ بابا فرزاد می‌خواست منو ببره تو آب کلی‌ گریه کردم .آخه آب سرد بود ... .تو ساحل کلی‌ مرغ دریایی بود که من با اشتیاق زیاد دنبالشون می‌کردم و می‌خواستم هر جور شده اونا رو بگیرم. بعدش یه نی‌نی " OZI" اومد و با هم شروع کردیم به توپ بازی .فیلمشو واستون میزارم حتما ببینید.بعدشم یه بارون حسابی‌ اومد و من و بابا فرزاد تا ماشین دویدیم تا خیس نشیم .چه حالی‌ داد.اینم عکس هاش.(ادامه مطلب)

   

shen bazi

Gold Coast

Golad Cast playing group

Gold Coast

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)